Sidebillede
Vi er mobilfri i skoletiden.

SFO-1 og SFO-2

OBS:
På nuværende tidspunkt er der ikke tilmeldt elever hverken i sfo eller sfo2, hvorfor der ikke er oprettet et sfo-tilbud. Skulle der på et tidspunkt opstå et behov, vil bestyrelsen drøfte mulighederne for etablering af sfo og sfo2 igen.

Hvis forældre oplever et forbigående pasningsbehov, er I velkomne til at henvende jer til skolen, som vil undersøge muligheden for at hjælpe.

SFO-1

• er for elever på 0.-3. klassetrin.
  • er morgenåben fra kl. 7.15 til 8 (pasning fra kl. 6.30 - 7.15 kan aftales individuelt).
  • er eftermiddagsåben mandag til torsdag fra 14-16 og fredag 14-15
  • er lukket på alle skolefridage og i alle skoleferier.
  • Der kan aftales pasning i SFO-1 i den sidste uge af juni.

Der kan ansøges om tilskud til betalingen, såfremt ens indkomstforhold berettiger hertil.
Priserne herunder inkluderer et sundt eftermiddagsmåltid.

• Max. 9 ugentlige timer: 910 kr. om måneden
  • Max. 14 ugentlige timer: 1300 kr. om måneden

SFO-2

• er for elever på. 4.-8.klassetrin.
  • har samme åbningstider som SFO-1.
  • er dog lukket for elever i sidste uge af juni.

Der kan ikke ansøges om tilskud til betalingen.
Priserne herunder inkluderer et sundt eftermiddagsmåltid.
  • Max. 9 ugentlige timer: 910 kr. om måneden
  • Max. 14 ugentlige timer: 1300 kr. om måneden

Tidlig SFO

Faaborg Midtfyn Kommune har besluttet, at lade børnene starte i tidlig sfo fra 1. april 2017.
Nordskovens Friskole tilbyder naturligvis også tidlig sfo. I er velkomne til at træffe aftale om at besøge skolen og få en snak om mulighederne for jeres barn.
Prisen for tidlig sfo er 1750 kr pr måned i 3 måneder. Nordskovens Friskoles sfo er lukket i juli. Dernæst overgår barnet til børnehaveklasse og betaler skolepenge og evt. sfo takst.
Læs mere i læreplanen for tidlig sfo, som kan hentes i pdf-format her: Læreplan for tidlig sfo

Løse timer:

Har man ikke et dagligt pasningsbehov, men kun behov for pasning/socialt samvær af og til kan dette tilkøbes for 90 kr./time.
HUSK venligst at træffe aftale med skolen om brug af løse timer senest dagen før.

Efter tilmelding skal betaling indsættes på skolens konto 5772 7895674094.

Gå til toppen af siden